maandag 23 maart 2009

Verslag weekend

Heej allemaal, dit is het verslag van mijn weekend!

Zaterdag: Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen. Toen ik opstond heb ik eigenlijk alleen maar tv gekeken. Om 13:00 kwam mijn broer, toen hebben we samen cake gebakken voor mijn verjaardag. Daarna werd ik opgehaald om naar scouting te gaan. Op scouting hebben we gesjord met palen, dat was heel leuk maar je kreeg er wel hele ruwe handen van! om half negen kwam Rachelle bij me logeren en toen hebben we heel veel gelachen!

Zondag: Zondag had ik mijn feestje, Rachelle, Tara, Gabriƫlla, Joris en Patrice, Bram en Lonneke en papa en mama waren uitgenodigd. We gingen naar toverland, dat was heel leuk want we zijn overal in geweest. Ik vond de troy en de motortjes het leukste maar ik vond het luna park ook heel leuk! Daarna zijn we nog naar de MacDonalds geweest, lekker frietjes eten!
Iedereen die erbij was: Bedankt voor de cadeautjes en bedankt dat jullie er waren

Doei!!
Sweet Angel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten